Vårlängtan

Här kommer ett kort som verkligen andas vår. Spirande grönt, blommande träd och fåglar som kvittrar = vår!
 
 
Pappret kommer från Reprint och finns hos Hobbyhärvan. Klicka här.
Stämpeln från Bildmålarna har egentligen en ram runt texten men här har jag valt att inte ha den med. Jag har helt enkelt satt tejp över ramen när jag färgat in stämpeln och sedan tagit bort tejpen innan jag stämplat. 
 
 
 
En del av motivet har jag skurit ut och satt bakom en ram som är utstansad med en die från Spellbinders som heter: Fleur De Lis Squares 
 
 
 
Samma die är använd till skrivfält på insidan av kortet.
 
 
Härliga vår, när ska du komma? Visst börjar man längta.
Ha sköna dagar i väntan på den.
 
Monica W

Kommentarer
Postat av: Gunilla

jättefint kort.

2013-02-25 @ 12:09:57
Postat av: Mamsen

länge sedan jag var inne och tittade på allt fint Du gör till olika personer som beställer av dig. Det finns nog en hel del som pryder hemmen. Är så stolt över min dotter....
Kramar o ha skön helg.

2014-10-10 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0