Ett kort i beige-vita toner

Idag vill jag visa ett kort som blev till så snart jag kom hem med det ljuvliga mönsterpappret från Reprint.
Jag fastnade för det bums.
 
 
 
En fin text satt jag ovanpå två papperslager som är ihopsydda och underst ett kakpapper.


Några egna blommor plus en knopp inslagen i textpapper.

 
 
Just nu har jag en förkärlek för texter, så här kommer ytterligare en sån stämpel. Under sitter en bit säckväv som jag målat med vit Gesso
 
 
 
En ruta för att kunna skriva sin egen text finns också inuti kortet.
 
 
 
På baksidan har jag använt delar av stämplar som kommer från La Blanche. De är embossade med pulvret: Vintage.
 
 
Tack för att du kikade in hos mig. Ha nu en riktigt bra dag och hoppas någon blivit sugen på att knåpa ihop ett eget kort. Kortmakeriet är en toppenmedicin mot stress och andra otrevligheter. Så ta dej tid och pyssla.
Hälsningar från Monica W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0