Tomten kommer med chokladen.

En chokladbit passar väl alltid att ge bort till jul? I det här kortet passar det precis att lägga i en 100 gr chokladkaka. 
Under den fina tomtebilden har jag satt en bukett av julrosor (Magnolias die) och bakom en bit nätband från Hobbyhärvan.
 
 
 
Kortets insida går i pepparkakans tecken.  På de små knapparna har jag knipsat bort öglan på baksidan så de lättare kan sättas fast.
Här finns också plats för en hälsning.
 
 
På baksidan: En fin textstämpel, söta fåglar och så några snöflingor med lite extra glitter.
 
 
Ja det var allt för idag MEN den här veckan har jag tänkt lägga ut fler alster så titta gärna in igen.
Ha det gott och på återseende. KUL att du kikade in.
Monica

Kommentarer
Postat av: Monica Nilsson

Hej Monica.

Oj vad fint, har du ingen mall som man kan göra chokladmallen efter?? MVH Monica Nilsson

2013-01-07 @ 19:18:39
Postat av: Monica W

Här är en länk till mallen: http://mariannespapir.blogspot.se/2012/07/tutorial-sjokoladekort.html
Prova gärna, de är kul att göra.
Och tack Monica N för att du påminde mig om länken.

2013-01-11 @ 18:58:25
URL: http://monkanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0