Tomten är på väg.

På återseende!

Här har jag rivit ut ett motiv med en härlig tomte och satt fast på framsidan. Som bakgrund valde jag det fina vintriga pappret med hjärtan: Mr Snowman från Bildmålarna. En stor snöflinga (Memory Box Die) sticker upp bakom motivet.

 

En gatlykta kan visa vägen för tomten här.  Blommorna är gjorda av vit cardstock och de har fått lite snöfärg på kanterna. (Die från Magnolia till båda)

 

Inuti kortet har jag använt mönsterpappret Blåfjell från Papirdesign och så förstås en stämpel med julhälsning på.

 
Föresten så är nog den här "God Jul"-stämpeln min favorit. Visst är den fin? Den, liksom papper och die´s från Memory Box hittar du hos Hobbyhärvan.
 
 
 

På baksidan sitter en läcker utstansad gran, die från Memory Box och en tag (Magnolia) med en textstämpel. Jag har också stämplat några snöflingor som jag embossat med Holygram sparkle.

Hoppas ni alla tar er lite tid för avkoppling mitt i julstöket. Kortmakeri är ett härligt sätt.

Kul att du tittade in trots att jag varit så dålig på att uppdatera min blogg men kika gärna in på http://hobbyharvan.blogg.se/ där du kan se många kort och annan inspiration från mig och mina DT-kollegor.

Monica W

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0