Vad drömmer hon om?

I år har jag verkligen gillat att göra julkorten. Just nu önskar jag att det dröjer innan det
är dags att packa ihop alla juliga mönsterpapper.
Men varför inte fortsätta så länge man har lust oavsett datum? Julkorten går ju faktiskt
att spara till nästa år eller så kan man ju tänka att man gör dom i god tid inför kommande 
jular.
Men idag visar jag ett julkort som ska komma iväg till den här julen. 


Jag utgick från den ljuvliga bilden (Reprints ark Angels Tag) när jag gjorde kortet och valde ett
mustigt vinrött papper som bakgrund. Visst ser flickan ut att vara långt borta i önskedrömmarnas värld?
I tagen gjorde jag hål och trädde i ett snöre där jag fäste en granberlock. Löven klippte jag ut från
ett notpapper och från dom sträcker sig några pärlstrån upp blan utstansade snöflingor med pearl-
makers som mitt.





Inuti: Vita rutor utstansade med spellbinders die, stämplad jultext från Reprint, ytterligare
snöflingor och så det fina tomtepappret också det från Reprint.





På baksidan har jag använt en stämpel från La Blanche. Visst är den fin?



Materialet hittar du hos Hobbyhärvan. Om du har vägarna förbi den butiken så glöm inte
att kika i skyltfönstret innan du går in. Så snyggt pyntat! 

Ha det bra och glöm inte att koppla av ibland. Det görs bäst vid pysselbordet, eller?
Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Men Guud vad fint. Man kan ju verkligen undra vad hon drömmer om ..... en vit jul kanske?

Och du, TACK.

2011-12-08 @ 10:18:59
URL: http://hobbyharvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0