Lite vågat?

Idag har jag valt , för mig, lite ovanliga färger, svart och turkost. Dessutom kombinerat med lite vinrött. Vågat för att vara gjort av mej!?
Framsidan är gjord av en servett som är fastsatt med decoupagelack och sedan dekorerad med spets, blommor och lite annat pynt.
Den svarta blomman var tunn och lite för stor men jag knycklade ihop den och knöt en tråd runt så den fick en annan form som passade kortet.




Inuti satt jag bara ett vitt papper som jag färgata in med blå distressdyna och stämplat ett par hjärteswirls på.
Baksidan fick prydas av lite glittriga hjärtan som jag stansat ut med Martha Stewarts stans i silver och pärlemorpapper.
                

Nu har jag i alla fall börjat kika lite på julens papper och kunde inte låta bli att köpa ett hos Hobbyhärvan och fler lär det allt bli. Det är mycket fint på väg till hennes butik så inspirationen till julkorten kommer nog snart även till mej.
Har ni sett att träden börjat få lite höstfärger? Njut av dom o den härliga luften mellan pysselstunderna.
Kram från Monica

Kommentarer
Postat av: Eva J

Så läckert!!! Gillar färgkombon.

Ha en fortsatt skön söndag

Kram

2010-09-12 @ 14:06:56
URL: http://eviebee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0