Servetter, servetter....

Jag bara älskar servettmotiven i vintagestil som finns hos Hobbyhärvan och man kan ju använda dom till så mycket.
Tidigare har jag visat flera kort där dom finns med och här kommer ytterligare några exempel på andra alster jag gjort med dom.

En fotoram i trä som jag först målat vit och sedan klätt in med en servett med text på. Inuti ramen placerade jag ett annat servettmotiv, det är ju sååå gulligt.

                       
  


En liten bricka i den populära shabby chic-stilen. Den är först målad i brunt, sedan i vitt och till sist har jag slipat lite här o där för att få en sliten look.
Efter det så dekorerades den med två olika servettmotiv och lackades för att den ska tåla lite utan att bli för "shabby-chicig".


   


Några klickbara detaljbilder:

                                

Det var ett par tips vad dessa ljuvliga servetter kan användas till och ni får nog "stå ut" med dom för jag kan nog garantera att de dyker upp fler gånger hos mig.

Ha det nu så bra, njut av att få dra på yllesockorna och en extra tröja. Den fina hösten är här!
Kramar till er från Monica.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ojjj, vad fina brickorna blev. Super.

2010-10-19 @ 09:13:14
URL: http://hobbyharvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0