Alla hjärtans dag


Ja, det är inget som jag någonsin firat. Måste man ha en speciell dag för att visa omtanke?
Visst var det mysigt när barnen var små och de kom hem med något egenknåpat hjärta men jag har aldrig
kännt mig tvingad att skicka kort eller köpa presenter till just 14:e februari.
Men i år var jag trots allt sugen på att göra något kort med många hjärtan och då passade jag på att skicka det till just denna dag. Det blev en av mina underbara döttrar som fick bli adressaten.


      
Texten på kortets framsida har jag hittat på nätet, "lånat" den och skrivit ut på skrivaren.  Ytterligare ett sätt att ha nytta av internet, annars brukar jag mest leta idéer där.

    
Den här vikningen på insidan gillar jag, man kan dekorera bakom utskärningen eller hänga något mitt i.
  
   
På baksidan har jag stämplat en rolig ängel, det är en gammal favorit och sedan ytterligare en "lånad" text.
Jag tyckte verkligen den var fin och att den säger mycket. (Klicka på bilden för att se den i större format)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0