Stämplade servetter



Jag vill börja med att säga grattis till Rebecca och Johnnie som har gift sig i helgen.
Det var så kul att Rebecca, en jobbarkompis, frågade om jag ville fixa till servetterna till deras bröllopsmiddag. Självklart ville jag det.
Så nu när den stora dagen har varit kan jag visa hur de blev.
Visst blir det mer personligt med servetter som är stämplade med deras namn och datum för vigseln?
Hos Hobbyhärvan hittade jag Clearstamps med alfabet som jag kunde bygga ihop på en akrylkloss.



På den mörkblå servetten stämplade jag med ofärgad dyna och embossade sedan med ljusblått pulver medan jag på den ljusblå stämplade med versa color, indigo och embossade med clearpulver (ofärgat).


På fotot syns min nödlösning mer än det gjorde i verkligheten. Jag hittade nämligen inget bra bindestreck utan fick ta ett som bestod av två punkter. En bild ljuger inte..... Avslöjad.



Ja, så här blev resultatet med de båda servetterna ihop.

Nu önskar jag de nygifta all lycka och tackar för att jag fick fixa denna lilla detalj tills deras stora dag.
Stor kram.



Kommentarer
Postat av: Pysselbus

Vad häftigt!! Det är så roligt att ha hittat hit för du gör alltid så mycket roligt, annorlunda som man kan ta inspiration av!! Du har verkligen fått till texten bra, tycker det är hur svårt som helst att få till alfabetsstämplar.... Hur gör du???



Ha en härlig vecka och hoppas det inte regnar hos dig också!



Kram

Linda

2010-08-04 @ 08:50:04
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Mia

De blev ju jättebra, du hade nog lite för mycket onödig oro i kroppen tror jag.

Supernygga.

Ha en bra dag, Mia

2010-08-04 @ 09:26:53
URL: http://hobbyharvan.se
Postat av: Anneli

Så roligt att du hittade till min blogg och tack för kommentaren blev så glad. Nu har jag hittat till din blogg och har sett så mycket underbara alster . Så nu ska jag ta mig runda titta runt lite.

Kram Anneli

2010-08-08 @ 19:45:02
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0