After eight automat

Hejsan i tropikvärmen
Det här varma vädret är inte precis i min smak. Jag tycker det är skönare med något svalare och klarare luft. Som det är nu så blir tom papprena fuktiga trots att man sitter inomhus och pysslar. Jo, jag är en del inomhus trots sommar.
Men jag vet att det är många som älskar värme och visst unnar jag dom lite av den varan. Jag får mitt lystmäte mättat större delen av året så jag ska inte klaga.

Här har jag i alla fall gjort en after eight automat efter mallen som du finner här
Den är till en vän som ställde upp som chaufför åt mig och min lilla kisse när vi skulle till veterinären.
Tack, tack  E-M!
Papprena kommer från Panduro och de fyndade jag på rea i deras butik i Hageby. Gäller att passa på.





Blommorna och bladen (smart böjbara) är från Hobbyhärvan och så även det söta "nätbandet" som jag satt på locket.




      Ytterligare en bild på de söta rosorna. (Klicka på bilden)

   På den här sidan satt jag några fjärilar som är stansade med Martha Stewarts fjärilsstans och efter dom hänger en liten svans av halvpärlor.
Även kanten på locket är mönstrat med hjälp av Martha Stewarts kantstans Lace heart

Nu tackar jag för idag men trots det fina vädret så blir det säkert något nytt ihopknåpat som jag kan visa här.
Kram från Monica.




Kommentarer
Postat av: Eva J

Hejsan!!

Superfin aftereight atomat, många fina detaljer och så sött papper. Hoppas allt är bra med lilla kissen.Blev full i skratt när du skrev att du fyllde år samma dag som mig, så tackar och många grattis kramar till dig i efterskott.

Ha det gott Eva

2010-08-29 @ 19:51:47
URL: http://eviebee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0