Några påskkort med Sarah Kay


Här kommer några kort som jag gjorde på beställning till påsk. Det är så kul när man får sådana önskningar.
Visst är det en underbar vårstämpel jag använt, den kommer från Sarah Kay.
Jag har färglagt det första kortet med MCP-tekniken och duttat himmel och grus med torrchalks. Sedan är motivet sprayat med memori mist (Iridescent) för att få en lite glittrig skimmer.
Kolla in rosetten, visst är det prickiga bandet bara för sött.
Den rosa bården har jag gjort med min senaste favorit, kantstansen från Martha Stewart.




                Här är en detaljbild.      Klicka på bilden för att se lite av skimret.



Ytterligare ett kort med samma stämpel men här är den färglagd med promarkers. Dessutom har jag satt fast en fin metallbrad med en pärla i. Det gulliga bandet är förstås också med, men här i lila.





Insidan har jag torrchalkat i gult        och använt min kantstans igen.



På baksidan en snirkel och          en liten kisse som kikar fram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0