Blomsterkort av spill


Här vill jag visa ett exempel på hur man kan använda små spillbitar som blir över eller som man har använt för att testa någon ny teknik.
Det finns ju hur mycket som helst på nätet att få idéer från och lära sig av. Både bilder och även filmer som visar hur man kan göra. Bara att surfa runt. Men jag vill lägga in en varning, tiden flyger fram och man vill baaara titta liiite till....

                                 

                                  

Här har jag använt en bit av ett "testpapper" från ett försök att färga papper med distressdynor. Det är också sprajat med perfect pearl utblandat i vatten för att få lite glitter.
Blomman är också gjord efter en beskrivning jag hittat på nätet.


Kommentarer
Postat av: Gerthie Svensson

Hej!

Typ som detta Blomsterkort av spill kan jag tänka mig. Om det är du som har skrivit kortet får du gärna göra det.

Hälsningar

Gerthie

2010-11-08 @ 20:39:23
URL: http://monkanspyssel.blogg.se/
Postat av: Gerthie Svensson

Hej!

Blomsterkort av spill kan jag tåmka mig eller något liknande. Om du har skrivit kortet med får du gärna göra det åt mig.

Hälsningar

Gerthie

2010-11-08 @ 20:44:08
URL: http://monkanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0