Ett kort av figurer.

Åh, vilket väder vi har idag. Vårkänsla!
Efter en härlig promenad satt jag mej nu med min blogg en stund. Vill visa en typ av kort som jag aldrig tidigare försökt mig på. 
 
 
Framsidans bild består bara av olika utstansade figurer i vitt o svart papper. Alla kanter är färgade med distress för att markeras lite extra och hjärtanen är nästan helt färgade. Texten är handskriven.
 
 
 
På insidan har jag stämplat ett vackert hjärta som ingår i ett stämpelset från Reprint, finns HÄR hos Miss Agnes. Då kortet är till ett dop valde jag en passande stämpeltext: Du vet väl om att du är värdefull...
 
 
På baksidan: Ytterligare ett par infärgade hjärtan.
 
Oj så ovant det var att göra ett kort på detta sättet, jag som älskar fina bilder, blommor, band mm. Men ibland är det kul att prova på något helt annorlunda.
Nu ska jag allt återgå till det fina vårvädret, gäller att passa på.
Hoppas ni också har en skön dag.
Monica W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0