Grattis till brudparet.

God fortsättning på 2013! 
Jag hoppas att det ska bli ett bra år både för min familj, mina vänner och också för dej som kikar in här hos mig. Mycket pyssel, något annat kan jag inte tänka mig. Jag hoppas på många nya idéer som jag kan få tips om och jag hoppas också att jag kan "smitta" någon mer att börja med kortmakeriet. Avkopplingen nr 1!
 
Idag vill jag visa ett kort jag gjorde till en väninna som gifte sig nyligen. 
Det går i lite vintrig stil med milda snöflingor som mönster och så en passande bild på ett kärlekspar förstås.
 
 
Insidan blev så här:
 
 
En närmare titt på den härliga stämpeln med ett äldre par som verkligen ser ut att ha ett kärleksfullt förhållande.
Kände att ville förtydliga mig lite genom att skriva "många år senare" så att det nyblivna äkta paret inte skulle känna sig gamla utan förstå att bilden vill visa att de kommer att få många fina år tillsammans.
 
 
 
Även baksidan går förstås i kärlekens tecken.
 
 
Så det nya året vill jag alltså välkomna med denna hälsning till romantiken och kärleken. Visst är den värd att hyllas?
Ha det bäst och njut av det nya året.
Monica W
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ett fantastiskt kort Monica, du har en så fantastisk förmåga att "hitta rätt" när du gör dina kort - det där med det äldre kärleksparet träffade oss rakt i hjärtat, det är precis så vi vill att vår framtid skall se ut (och planerar för) TACK! /Kram

2013-01-06 @ 11:59:28
Postat av: Onkis

Ett jättefint bröllopskort,
gillade stämpel på insidan,den ingav hopp om ett låångt äktenskap :)

Kram & god fortsättning!

2013-01-06 @ 12:38:54
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Monica Nilsson

Hej Monica håller med om attdu hittat
rätt stämplar och gjort ett underbart Brölloppskort.
Men var hittar man den fina stämplen med det äldre paret på? hoppas du kan ge mig ett svar för jag tycker de var så gulliga. Kram från Monica Nilsson Småland

2013-02-05 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0