Vad har hänt under sommaren

Jo, här är en som gillar att krypa undan i mitt pysselrum oavsett årstid. Men till min blogg har det visst varit längre avstånd. Men nu tänkte jag i alla fall visa några av de alster som blivit till under sommaren.
 
 
Jag börjar med ett klänningskort som skulle till en liten tjej´s dop. Önskemålet var att det inte skulle vara allt för "tuttinuttigt" men ändå tjejigt. Så jag har försökt hålla igen lite på dekorationerna och låtit det fina pappret få komma fram lite mer istället. Men lite blommor o spets, det måste man ju ha....
 
Foto på kortet helt plant:
 
 
Här syns kortet när det är uppställt.
 
 
Uppvikt;
 
 
Och slutligen baksidan:
 
 
 
Och sist men inte minst: Jag hoppas att ni haft en underbar sommar. Själv har jag någon dag kvar av semestern som vi tillbringat hemma med lite målning, kortmakeri och annan skön avkoppling.
 
Monica W
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0