Kaffe till mina älskade vänner

Här är ett kort jag gjort med tanke på hur mysigt det är med fikastunder ihop med sina
älskade vänner. Tyvärr blir det allt för sällan som det blir av. Varför tar man sig inte mer
tid, vänner är det viktigaste vi har utanför familjen. Man borde verkligen vårda sina 
relationer för dom vill man inte mista.



Till min hjälp har jag här använt Bildmålarnas papper och stämplar. SÅÅ fina och verkligen
passande.




Själva kortbasen har jag vikt och format med Martha Stewarts hörn och kantstans.




En närmare titt på den fina stämpeln. En gammeldags bild som får mej att tänka på hur
det kunde se ut förr när husmödrarna träffades över en kaffetår för en stunds avkoppling
och trevligt småprat.




Inuti mera kaffe och vänskapsrecept.




En närmare titt på receptet.




En fin avslutande stämpel: Bara för att du är min vän.




En närmare titt. 

Papper och de flesta dekorationer hittar du förstås hos Hobbyhärvan, kortmakarens butikvän.

Jag blev lite sentimental när jag gjorde det här kortet, tänkte på hur värdefulla mina 
vänner är. De är min trygghet, förutom min familj, som alltid finns där. Kan det vara bättre?
Ha nu en fin dag och ta dej lite tid för en mysfika med någon av dina vänner.
Kram till er alla från Monica.



Trackback
RSS 2.0