Invigning

Idag vill jag visa mitt senaste tillskott.
Jag har precis fått hem en kantstans från Martha Stewart som jag spanat in ett tag.
Jag är hopplös, får jag se något så har jag lite svårt att släppa det.
Men håller ni inte med om att det blir en fin kant?




Jag har stansat kortet ihopvikt med stansen som består av en hörn- och en kantstans.

Papprena jag använt är några av mina favoriter när det gäller killkort. Men visst,
givetvis passar bilar och nostalgibilder även till tjejer. (Internationella kvinnodagen idag!)



Inuti finns plats för hälsning och i fickan kan man stoppa i en slant, presentkort eller några
ytterligare skrivna rader, inte så bara....
Visst är väl det gamla notpappret läckert?
Jojomensan, det finns hos Hobbyhärvan! Precis som de övriga papprena jag använt.



På baksidan har jag använt en notstämpel från La Blanche och en bild på en maffig
veteranbil.

Tack för att du tittade in och ha en riktigt skön dag.
Monica W
Trackback
RSS 2.0