Grattiskort till småkillar.

Dessa kort är ämnat åt ett par killar som gillar traktorer.  Men då jag inte hade något mönsterpapper
eller stämpel med just det motivet så fick jag fixa traktorn på annat sätt. 



Åter igen drog jag nytta av internet. Skrev ut en bild därifrån som jag använde som mall och klippte ut delarna i cardstock.

Dessa  satt jag på var sitt stafflikort och använde ett par djurknappar som stopp och dekoration. 
(Från Hobbyhärvan.)



En ruta med Grattiskramar och en med barnets namn (bokstavsdies från Tim Holtz).  Dessutom finns en tom ruta inuti kortet så man kan skriva en hälsning.



Passade förstås på att använda min stämpel med texten handgjort..... Visst är den fin?

Nu hoppas jag att dessa killar båda får en härlig födelsedag och vem vet, kanske även något paket med en ”riktig” traktor i.

Pyssla lugnt och njut.

Monica W

Trackback
RSS 2.0