Grattis med tårta

Ja, nu är det ett nytt år och jag ser fram emot mycket pyssel med nytt härligt material.
Det är alltid spännande att se vilka nyheter som kommer i butikerna.
Kolla in t ex hos Hobbyhärvan så får du allt se såå fina papper som både har kommit och som är på väg.

Men nu börjar vi med en maffig tårtbit. Kanske bra att den inte är ätbar så här efter allt gott under julen.



Mallen hittade jag i en Magnolia tidning men jag gjorde locket en aning större eftersom jag även
satt papper på dess insida. Annars blev det lite för trångt att få på locket.



Ovanpå har jag satt en "banner" med namnet, utstansat med Tim Holtz alfabet plus lite rosor och spets.
Runt locket går ett skirt spetsband med några pärlor från pearl maker pennan.



Ja, det var allt från mig för idag. Men vill passa på att önska dej och alla andra bloggbesökare
en riktig god fortsättning på 2012.
Tack snälla för besöket.
Monica
Trackback
RSS 2.0