Blå blommor och fiskar till en 30-åring.

Jag hoppas att denna tjej slipper åldersnoja även om kortets framsida är gjort i en lite åldrig stil.



Mönsterpappret är slarvigt fastsytt i kanten och runt den utrivna ramen. I den syns La Blanche blomstämpel
som jag målat med distress och sedan embossat hela motivet med utée.
Bakgrunden är infärgad med blå distress, sedan har jag sprayat med vatten och "duttorkat" för att få fram den flammiga ytan.
Den utklippta fjärilen är täckt med 3D-lack och alla kanter är infärgade med brun distress.



Då mottagaren ska få ett presentkort på en upplevelse som har med vatten att göra så valde jag
att göra en ficka för detta med lite havstema.



Baksidan dekorerade jag med ett par utstansade fjärilar. 

Nu hoppas jag att denna 30-åring får en härlig dag ihop med några av havets invånare.

Ha det bäst och tack för att du tittade in.
Monica
Trackback
RSS 2.0