Gott nytt år!

Jag vill önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Jag hoppas att 2013 ska bli ett bra år, att vi får må bra och  får vara tillsammans med våra nära och kära. 
Dessutom önskar jag förstås att det nya året ska innebära massor med härligt pyssel och gärna då "kortmakeri". Hoppas verkligen att jag ska få fortsätta göra kort ihop med mina härliga vänner Lotta och EvaMarie (nej, ni får inte tröttna....) och att jag dessutom får fortsätta som DT åt Hobbyhärvan är en härlig bonus.
 
Jag avslutar 2012 med ett chokladkort i svart/vitt, bara lite rosa från bilden som bryter av. Lite tufft men ändå romantiskt är tanken.
 
 
 
Insidan med plats för en mumsig chokladbit.
Textstämpeln kommer från Hobbyhärvan och passar väl bra ihop med chokladen.
 
 
Vart chokladen tagit vägen? 
Ups, har någon liten råtta varit framme? Får allt köpa en ny......
 
 
Hjälpte det inte att sätta två små råttjägare på baksidan? Håller de inte små godisråttor borta?
MEN nästa år ska ju bli ett år då inte chokladen försvinner. Eller hur?
 
Ha det nu riktigt bra över nyår. Unna er lite gott, trots allt.... Koppla av och njut. 
Vi ses nästa år med lite nytt pyssel. Hoppas få kika in på många bloggar och få massor av nya idéer.
Tack för i år.
Monica W

Kommentarer
Postat av: Onkis

Gillar ditt chokladkort.

GOTT NYTT ÅR!!!

2012-12-31 @ 13:29:00
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Monica Nilsson

Vart har du hittat det svartvitprickiga papperet på chokladkartongen du gjort? och vart köper man den stämplen med det äldre paret på, du är så duktig att göra dina scrap. Kramar från Monica Nilsson. Ps skicka gärna ett mail var jag kan köpa dessa saker Ds

2013-01-16 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0