Ett kort med tomte och plats för choklad

Idag visar jag ytterligare ett chokladkort, det har blivit ganska många nu till jul. Man är nog en liten periodare.
Här har jag satt på ett smart band med julhälsningen förtryckt.
Pappren med dessa härligt gammeldags tomtar gillar jag verkligen. Här behövs inte så mycket extra dekorer.
 
 
 
 
På sidan av kortet har jag använt en del av en textstämpel.
 
 
 
Inuti är det snöflingor i riklig mängd, både som mönstrat papper och utstansade.
 
 
 
Och till sist, några ytterligare snöflingor. En fin text är stämplad överst och under en lykta som lyser i snön så katten har lite ljus när han väntar på tomten.
 
 
Nu är det bara chokladkakan som ska läggas i innan kortet är komplett.
 
Ha det skönt och pyssla lugnt.
Monica W
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Lika fint som vanligt. Du är så dukig på att få till det på bästa sätt.
Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
Många Kramar Louise

2012-12-22 @ 14:10:07
URL: http://louiseudden.blogspot.co

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0