Inbjudingskort

 
Jag fick förmånen att få göra inbjudningskort åt en arbetskamrat som skulle ha fest.
Jag fick fria händer och det är något som kan vara lite knepigt. Vilken stil, färger och typ av kort?
Lätt att få lite beslutsångest! Allra helst när man inte känner varann så bra.
Men när jag väl kom igång var det kanonkul och hon verkade nöjd med resultatet. Skoj.
 
 
 
Det får ju inte vara allt för avancerat när man ska göra några stycken men ändå vill man göra dom
lite personliga. Så samma grundkoncept men med lite olika papper och band.
Texten på banderollen är skriven med versa mark penna och sedan embossad i svart.
 
 
Inuti satt jag fast ett vellumpapper i en liten "list" upptill.  Texten skrev jag ut från datorn direkt på
det prickiga vellumpappret.
 
 
Jag tackar min jobbarkompis för förtroendet och hoppas verkligen att hon fick en riktigt kul fest.
 
Ha det gutt.
Monica W
 
Trackback
RSS 2.0