Skjortkort

Ja, som vanligt när jag ser något spännande så måste jag ju bara testa.
Och det här tyckte jag var bra till kategorin "Manliga kort".
Till killarnas kort brukar det vara lite svårare att hitta idéer.
 


Det här kortet fick en 19-åring till sin födelsedag men nog skulle det
passa bra även till studenten?

Jag satt i en tag bakom "skjortan" med en bild jag skrivit ut från nätet
och färglagt med Promakerpennorna.
Ville inte att det skulle se för strikt ut så skatarkillen och det härliga
gröna bandet fick pigga upp det hela.




På baksidan av tagen gjorde jag en ficka för texten och slanten.



Beskrivningen hittade jag i Magnolia-tidningen nr 4 2010.

Det här blev ett kort utan blommor och det är inte ofta det händer.
Men hoppas återkomma snart och då blir det säkert något med mer
"lull-lull".

Vi ses snart och tack för goa kommentarer. Det är så kul att få och
roligt att på så sätt hitta till er.

Monica
Trackback
RSS 2.0