Hjärtan på rad

Jag gillar hjärtan, det är en fin symbol för liv och kärlek och man kan inte få för många av dom.
Här har jag gjort ett kort med nästan bara hjärtan och försökt vara lite sparsam med dekorationer. Önskemålet var ett kort i lite "renare" stil och det kan vara en utmaning för en som gillar att pynta.

Tre hjärtan i bredd som vart och ett består av tre hjärtan, ett i cardstock, ett i mönstrat papper och ett som är stämplat och embossat i guld. Även kanterna är embossade.
Det mittersta hjärtat är fastsatt med 3D-kuddar men bara på ena halvan.
I sidorna har jag skurit jack och trätt ut bandet som håller ihop kortet.



Inuti kortet har jag stämplat ytterligare ett par hjärtan och även färgat in kanterna med samma dyna.

                             

Baksidan pryds av en omfamnande kram med hjälp av en stämpel. 



Nu ska jag återvända till mitt pysselbord och se om jag kan få låna lite plats. Vi har nämligen fått hem en liten kattunge som väldigt gärna vill vara med och rumstera där.....
Vår gamla katt ligger ofta där han också men han är liiiite mer stillsam och kikar mest. Den lille vill upptäcka och smaka på allt. Men dom är så mysiga så jag delar gärna med mej av skrivbordet.
Nu blommar vårt körsbärsträd utanför så visst är det varmare, härliga tider på gång. 
Ha nu en skön dag.
Kramar från Monica W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0