En räddad bild av ett julkort.




Här är ett julkort jag gjort på uppdrag, det skickades till en mottagare i tyskland. Så nu fick jag lite användning för mina kunskaper som jag snappat upp under kvällskursen i tyska.
Självklart måste en svensk ren vara med.
Blomman är gjord av flera utstansade blommor som jag satt ihop med en brad och sprajat med glimmer mist.
Papprena, tomtestämpeln och det fina bandet är från Hobbyhärvan medan renstämpeln kommer från stämpelgården.
Jo, en hel del av mina foton av julkort har ju tyvärr försvunnit men detta hade jag hunnit kopierat till bloggens bildarkiv så det räddades från virusets jäkelskaper....

           


                                      Vad är ett julkort till Tyskland utan älgar???
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0