Blandade årstider!


Hur kan man lyckas?
Man ska väl inte tala om vilka missar man kan göra men jag fick ett riktigt gott skratt åt denna ask som jag gjorde till påsk.
Jag bjuder så gärna på ett skratt så kolla in den här:




Själv tyckte jag asken blev kanonfin, först......
Sedan upptäckte jag missen. Texten på det mönstrade pappret handlar ju helt o hållet om julen!
Här är alltså en "glad påsk"-ask med en riktig somrig skatar-kille och sedan ett JUL-papper.
Snacka om miss! Jag tyckte att det textmönstrade pappret var så fint men tänkte inte på VAD det var för text på.

Men byter man ut julpappret så kan det väl bli en fin ask att ge bort något i? Lite godis eller något annan present.
Den genomskinliga boxen finns hos hobbyhärvan och är verkligen kul att dekorera.

  Några fler bilder på min "miss"...  

Ett gott skratt förlänger livet!
Ha det så gott, lääänge.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med dej, en jättefin ask. För all del varför inte ta alla årstider på en gång sedan är det ju gjort. Eller?

2010-04-22 @ 17:47:01
URL: http://hobbyharvan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0