Uppdrag

Här kommer ett kort som jag gjorde som DT-uppdrag till Hobbyhärvan i början av oktober.
Det är samma vikning som jag gjorde till ett grattiskort med annorlunda insida. Då var det en tårta som "dinglade" inuti men här är det en gran som fått äran.

                    

Gå gärna in på Hobbyhärvans blogg för att få ytterligare beskrivning till hur jag gjort kortet. Det är alltid så kul att lära sig nya vikningar. Har man dålig fantasi eller idétorka så är det kanonbra med internet men man får även tips i tidningar och butiker. Det är något som jag ofta använder....
Jag har sagt det förut men det tål att upprepas: TACK till alla som delar med sig av sina idéer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0