Ett grattiskort med en annorlunda insida.

Här kommer ett lite somrigare kort som omväxling till julkorten.




Här är en stämpel från bildmålarna som jag färglagt med Promarkerpennor. Band och papper från Hobbyhärvan.




Här är en lite annorlunda insida där jag hängt en stämplad tårta som "dinglar" i en ögla i den utskurna ovalen. På vänstra sidan är en stämpel från Penny Black och till höger har jag gett plats för en hälsning. Där har en hörnstans från Fiskars använts som ger rundat hörn plus en skåra där jag trätt in det vita pappret. Dessutom har jag satt "pärlor" av pearlmakers i hörnen.




På baksidan har jag använt en del av mitt nyköpta (från Hobbyhärvan) set med snirklar och jag har använt vattenstämpeln till detta så att det skulle bli en lite diskretarare färg. Dynan watermark är ju ofärgad men ger ett lite mörkare tryck än papprets färg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0