Grattiskort med katter.



Här har jag använt Penny Black´s stämpel "bubbly", visst är katten mysig. Färglagt med Promarkers och lagt till lite effekt med glitterpenna.
Har försökt få vågade kanter på cirklarna med hjälp av mönstersax och de är inkade med torrchalks plus att jag tog lite extra med en blå mementodyna runt kanterna.
Stämpeln grattiskramar från reprint är embossad i vit/silver, likaså Penny Blacks text från stämpelsetet "bubbly"



Baksidan: Ytterligare ett motiv med den mysiga katten från stämpelsetet "bubbly". Målad med Promarkers. Åter igen har jag inkat kanterna runt stämpelmotivet, denna gång med en lila stämpeldyna. Kanske framgår det att jag tycker om att inka....
Då mottagaren av det här kortet gillar katter så blev det några extra i svart med hjälp av stämpel från InkyWings. Jag tror att även "snurklan" överst kommer därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0