Chokladkort

Idag vill jag visa ett s.k chokladkort som självklart kan användas till många andra ändamål. Facket inuti passar exakt till en 100gr chokladkaka men där kan man ju istället stoppa en slant, presentkort eller vad man nu tycker passar mottagaren. Men visst skulle jag själv bli glad över att få en god chokladbit i ett kort. Mums.
 
Här kommer en liten kavalkad av bilder. Först ut ett grattiskort till en 25-åring som gillar sjön men även bilar. Jag har försökt fått med båda delarna.

De röda vallmoblommorna är väl fina? Dom hittar du hos http://hobbyharvan.se




Här ser man facket som är avsett för chokladgottet.På andra sidan finns plats för att skriva.




Grattiskramar istället för avgaser från bilen. Jo, jag har allt lite fantasi.... Om än långsökt ibland. Men, men.



Tänkte också dela med mig av några fler exemplar på denna typen av kort så här kommer det ett helt gäng i olika färger och stilar.




Och några insidor:

Nu hoppas jag att ni fått lite tips tills ni ska ge bort en liten godisbit nästa gång. Om ni inte hinner äta upp den själva innan dess förstås. (Ni ser att mina kort här är tomma.....)
Men man kan ju allltid lätta samvetet med att ta en extra prommenad. Det är ju helt underbart ute just nu. Även om inte solen alltid tittar fram så bjuder naturen på ett poppuri av färger. Ljuvliga höst!
Ha det bra.
Monica W
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej vännen. Tack för en underbar helg. Både med skämt och alvar. Du är verkligen en otroligt duktig scrappare och jag beundrar dig verkligen. Tack för den hjälp du gav i helgen. Tack även för titten i din blogg och få se alla dina vackra alster. Ha det nu så jätte bra och var rädd om dig. Många Ölands kramar Louise

2012-10-29 @ 12:40:40
URL: http://louiseudden.blogspot.co

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0