Nu är jag allt lite sent ute, men....

Att blogga är inte min bästa sida, så ibland kan det dröja innan jag "får ändan ur vagnen".
Studenten har ju passerat men det kan ju ändå vara bra att ha några bilder på studentkort för framtida behov.
Själv letar jag då o då bland fjolårets alster för att bli påmind om idéer.
Så med tanke på detta så kommer det här några examenskort. Bättre sent än aldrig....
 
 
 
Ett i de klassiska färgerna gult o blått.
 
 
(Klickbara bilder)      
 
Några detaljbilder av dekorationerna.
 

 
Ett till i dessa färger men här med en söt liten tjej som motiv. (Från Penny Johnson, finns hos Hobbyhärvan)
 
 
(Klickbara bilder)       
 
På lite närmare håll.
 
 
Här är plats för några egna rader.
 

 
Så här blev kortet där jag fått önskemål om gammeldags, romantiskt men gärna med lite glitter o silver.
Jag skrev Student med Versa mark penna och embossade sedan med Holigram sparkle.
 
 
Kortet i uppställt läge.
 
 
 
En närmare bild.
 
 
Ha det nu så bra och hoppas ni njuter lika mycket som jag gör av det omväxlande vädret.
Perfekt att sitta inne o pyssla när åskan går. Mysigt.
 
Monica.
Trackback
RSS 2.0