Nu är julen här.

Nu har jag visst varit koncentrerad på att göra julkort mm men inte lika alert på att
lägga upp dom här i bloggen.
Så idag tänkte jag visa upp några av dom. Lite sent att dela med mig av julinspirationen
men kanske att någon kan få idéer till andra typer av kort med andra motiv och 
dekorationer.

Här kommer lite bilder.




(ett par klickbara bilder)       


Ett par ljuskort i olika modeller:








Några fler kort i.....

Lite blått:




Lite brunt:




Jag gillar verkligen denna stämpel från La Blanche med noter.
Dessutom har jag använt Reprints gran.


Lite rött:



En underbar änglatös och ett notpapper i den utrivna rutan.


Lite grönt:




La Blanche granstämpel, massor med distressfärger, snöpenna, Utée-embossing och 3D-lack. Lite ruffigt och gammeldags.


Och till sist, naturligtvis ett kort i lila.
Det måste jag ju bara ha med, riktig favoritfärg.








Ja detta var min julhälsning till er alla. Lite traditionellt, lite ruffigt och även lite sockersött.
Jag vill verkligen önska er alla som tittar in och hälsar på i min blogg

EN RIKTIGT SKÖN OCH GOD JUL!

Julkram från Monica









Kommentarer
Postat av: Mia

Meeen, Monica.... helt enkelt skitsnygga allihop.

2011-12-23 @ 12:13:02
URL: http://hobbyharvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0