Skyddsängel

Nu har jag visst legat på latsidan igen när det gäller bloggen men, men...

Här kommer ett kort som är likt ett som jag gjort tidigare men här med en bild från ett norskt ark. Tyvärr minns jag inte vilken nätbutik jag skickade efter ifrån. (Man borde skriva upp ALLT).
Bakgrundspappret består av en servett och jag tycker det passar så bra som en skyddsängel till det lilla barnet.
Jag har dekorerat med spets, en söt fjäril och så det härliga pärlbandet. Bakom bilden sitter en oval av mönsterpappret "Friggo".
Ovanpå notpappret har jag satt en ruta där jag bara har stämplat Kram men meningen är att man ska få plats med en hälsninga också.




Hälsningen "göms" lite när kortet är uppställt.
Ett par hjärtebrads är placerade som "stopp" och för att de ska komma upp lite så har jag satt lite limkluttar under.



Istället för att använda en bild från ett mönsterark så kan man ju sätta dit ett äkta fotografi, men det får bli ett framtida projekt.
Glöm inte att kika in hos Hobbyhärvan, det är mycket fint som är på väg in i där, så ta en titt.
Tack för idag. Kram Monica.

Kommentarer
Postat av: Mia

Meeeen, vad gulligt och vilken söt unge.

2010-09-07 @ 16:58:15
URL: http://hobbyharvan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0