Ett romantiskt brev i form av ett kort

Mina tankar går till äldre kärleksbrev, nu när jag ser kortet färdigt och visst skulle det väl passa bra till att skriva några rader i till någon som man håller av.
Mellan de olika papprena på framsidan har jag satt fast ett brev som jag skurit ut från ett annat mönstrat papper. Jag har även stämplat en lite diskret swirl på det blommiga pappret och embossat den i pearl white.

 



På baksidan har jag satt fast en del av samma mönsterpapper som finns på framsidan.
Ett av mina favoritband (finns hos Hobbyhärvan) går runt och håller ihop kortet med en rosett på framsidan. En fin pärlbrads håller bandet på plats på baksidan.




Inuti kortet har jag färgat in ett vitt papper med rosa distressdyna och stämplat några swirls med samma dyna.



Så nu är det fritt fram att skriva några egna rader för att sedan ge det till någon man tycker om.
Nu ska jag passa på att gå ut i värmen en stund. Även om jag inte är någon fanatisk soldyrkare så är det skönt med sommar, ljumma vindar och det härliga ljuset.
Ha det så skönt.
Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh, vad fint.

2010-07-07 @ 13:35:38
URL: http://hobbyharvan.se
Postat av: Pysselbus

Vad läckert!! Gillar särskilt swirlarna, så snyggt på insidan där du stämplat dem i rosa. Mycket fina detaljer på utsidan!



Ha en underbar dag och en fortsatt trevlig sommar!



Kram

Linda

2010-07-08 @ 08:13:03
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0