Ett härligt DT-uppdrag.

Nu har jag varit DT ett tag åt Hobbyhärvan och inte en chans att jag har tröttnat. Det är ju såååå kul att få bita tag i något materialpaket och skapa något av allt det fina materialet som brukar ingå.
Jag brukar vara lite sen att ta till mig nya trender men nu har jag allt fallit för vintage, eller det jag tolkar som vintage.
Vill här visa ett kort som jag gjorde åt Hobbyhärvan för ett tag sen som exempel.


 

Jag blev själv nöjd med resultatet och gillade verkligen materialet. Det blir en lite "soft" känsla tycker jag med dova, milda och lite murriga färger. Metallcharms var jag först lite skeptisk till men nu har jag verkligen fastnad även för dom, de lyxar till det och blir en fin detalj, inget pråligt utan lite mer antikt.



 


Är det någon som har någon annan beskrivning på stilen vintage? Skriv gärna en kommentar, det är så kul att läsa.
Tack till alla, både kända och okända som skrivit.
Men glöm inte att gå in på  http://hobbyharvan.blogg.se/ för att se exempel på nyheter i butiken och på allt fint mina Dt-kollegor gjort. Många bra tips kan man få där.

Tack till alla som delar med sig och ger härlig inspiration på nätet.
Och självklart, ett tack till Mia på Hobbyhärvan för att jag fått chansen att vara DT hos henne.
Ha det nu så bra och passa på att kura inomhus med kortmakeri medan snöhögarna växer utomhus.
Monica W




Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Kortet du gjort i vintage-stil är übersnyggt!!

Är väldigt kär i just vintagestilen även om jag sällan själv gör något i just denna stil.

Började med det när Mia gav mej det i DTpaketet :)

Å det är ett skönt avbräck från allt annat man gör.

Slippa färglägga helt enkelt ;)



Tusen tack vännen för dina goa ord inne hos mej! glad

Trevlig helg!

Stora kramar Petra

2010-03-05 @ 23:51:38
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu tycker jag att du ska uppdatera bloggen så mycket fint som du gör. Tack för din kommentar.

Ha dé så bra tills vi ses,Mia

2010-04-19 @ 17:31:02
URL: http://hobbyharvan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0