Välkommen.

Välkommen till min blogg. Detta är något helt nytt för mig. Tidigare har jag bara läst och tittat i andras bloggar på jakt efter inspiration till att skapa kort. Nu tänkte jag försöka skapa en egen plats där jag kan lägga upp bilder och förhoppningsvis kunna ge någon annan lite idéer.
Nu för tiden är det mest kort jag knåpar med men ibland blir det även lite andra resultat av mitt pyssel t ex decoupage eller stickat.
Jag har ingen aning om jag kommer att klara av detta med att lägga upp och uppdatera en blogg. Men jag tänkte göra ett försök i alla fall. Det är väl som med allt annat, man lär sig efterhand.
Om du lyckats hitta hit så är du hjärtligt välkommen.
Monkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0