Grattiskort till kusinen.



Min kusin gillar äldre bilar så jag tyckte denna stämpel från stämpelgården var passande. Stämpeln är bara i en storlek, men jag scannade in ett uppstämplat motiv och skrev ut i ytterligare två storlekar. Färglagt med promarkers och vit penna. Nummerstämplarna har min snälla man köpt åt mig på Netto och de har embossats med black sparkle.
Då jag tycker det är svårt att få bokstavsstämplarna rakt i förhållande till varandra så har jag gjort lätt för mej och stämplat dom på var sin pappersbit och sedan placerat ut dom



Insidan har jag inkat i lila som ju även passar till karlar. Jag har lämnat plats för att själv kunna skriva min hälsning.



Det måste ju synas att både kusinen och jag gillar havet, så en fyr fick sin plats på baksidan.

Kommentarer
Postat av: Mia

Suveränt.

Guuud, vad kul att du äntligen kommit in i bloggträsket.Jättefin blogg +++++

Det är helt klart OK med länkerna, jag länkar till dej.

Ha dé och så ses vi.

Mia

2009-07-20 @ 09:14:33
URL: http://hobbyharvan.blogg.se/
Postat av: Eva J

Hejsan!

Jag har gjort en liten "smygtitt" inne i min blogg och jag länkar därifrån till dig också, nu när vi är i samma team. Din blogg är jättefin, snygg bakgrund. Hoppas vi kan träffas snart så att jag får ett ansikte på dig.

Kramar Eva

2009-07-26 @ 22:09:03
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: evamari

Guuuud va duktig och kreativ du är,och vad fina korten blir.Själv samlar jag ju bara på stämplar som du vet,tittade ju på dem härom kvällen......

ska försöka samla mod och använda dom.

Bloggen är jätte fin,blev riktigt immmpppad....

Jätte varm höstkram på dej.



2009-09-28 @ 07:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0