Bröllopskort



Här har jag gjort ett kort till ett brudpar. Idén till kortet har jag fått från hobbyhärvans blogg, tack Mia. Skönt att kunna få så fin inspiration.
Glitterpapper, rosor och utstansade retroblommor samt löv i vitt. Lite extra glitter med stickles och några halvpärlor. Kortet stängs med ett band som jag trätt genom öljetter.



Insidan har jag dekorerat med ett rospapper från Hobbhärvan, en vit oval som jag embossat kanten på i silver samt stämplat Grattis två gånger, ena gången med embossing i silver, den andra, som en skuggning, med bara versa color silverfärgad dyna. På kanterna har jag skurit ut två ovaler från rosenpappret och stämplat en ängel med pil i silver. Den stämpeln har jag fått i ett set som följde med en engelsk kort-tidning. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Skitsnyggt, helt enkelt.

Vi ses, Mia

2009-07-28 @ 09:42:53
URL: http://hobbyharvan.blogg.se/
Postat av: Eva J

Wow, vad snyggt! Gillar att du stämplat grattis två ggr så att det ser ut som skugga. Snyggt! Ängeln med pilen är jättesöt.

Kram

2009-07-28 @ 19:55:34
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0