Bra hjälp.

Jag måste få visa det här skärverktyget från Fiskars.




Tänk vad jag svor i början när jag slet sönder papper med den istället för att skära ut fina cirklar, ovaler mm. Men skam den som ger sig. När jag väl kom på tekniken så blev den en ofta använd hjälpreda. Men det gäller att inte ha slitet skärblad utan byta så fort den börjar "nagga" i pappret.
Nu är det inte ofta jag gör kort utan att någon av mallarna och skärverktyget kommer fram. Jag har mallar med ovaler och cirklar som jag mest använder. Köpte även en med fjäril men det köpet var nog lite för impulsaktigt. Men vem vet kanske den också blir favorit någon dag.
Jag har lätt att falla för frestelsen att köpa saker till mitt pyssel, ibland blir det liggande ett tag men oftast kommer det till nytta. Och det finns ju såååå mycket roligt att frestas av.
Något som jag föll för när jag var på syfestivalen i våras var "flower soft" men förhoppningsvis så möglar det inte trots att det ligger så gott som oanvänt i min låda. Jag kommer inte riktigt överens med det. Någon som har något tips om det får gärna höra av sig. Vem vet det kanske också blir en framtida favorit.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej Monica



Tagit en titt på dina fina kortförslag.

Är så stolt över min dotter som har så många ideer.

Vet att det är en avkoppling som Du tycker är rolig.

Kramar från mamsen

2010-01-19 @ 11:45:39
URL: http://[email protected]
Postat av: mamsen

Hej Monica



Tagit en titt på dina fina kortförslag.

Är så stolt över min dotter som har så många ideer.

Vet att det är en avkoppling som Du tycker är rolig.

Kramar från mamsen

2010-01-19 @ 11:48:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0